FUNCTIONERINGSGESPREKKEN VOEREN MET PLEZIER

         Inschrijven voor de Open Training

                       1-daagse training
Functioneringsgesprekken voeren met plezier

                           Vraag naar de data
                                   
Sliedrecht

 



Functioneringsgesprek, beoordelingsgesprek.

Wat zijn het en wat zijn de verschillen
.


Wat is een functioneringsgesprek?

Het functioneringsgesprek is een gesprek tussen leidinggevende en de medewerker over het (huidige) functioneren van de medewerker. In het gesprek wordt zowel naar het verleden als naar de toekomst gekeken. Wat gaat goed, wat kan beter en wat is er (additioneel) nodig om dit te bereiken.



Wat is een beoordelingsgesprek?

In het beoordelingsgesprek geeft de leidinggevende, op achteraf basis, een beoordeling over de afgelopen periode. Een goed beoordelingsgesprek wordt gehouden op basis van (van te voren vastgelegde) objectieve criteria, die SMART zijn opgesteld. Dit wil zeggen: de werknemer heeft vooraf vastgesteld dat hij invloed kan uitoefenen op de te behalen criteria.
Ze zijn specifiek voor zijn/haar situatie, haalbaar, realistisch en tijdgebonden.



Theorie is leuk, maar nu de praktijk.

Dat was de theorie. Vaak eindigen zulke gesprekken in een drama   Lees verder



Van Oldenbarneveltlaan 73
3332 JG Zwijndrecht
Nederland
T  078 - 7 50 76 48
E  info@dhmp.nl
I  www.dhmp.nl
IBAN  NL62 RABO 0134367413
BIC  RABONL2U
BTW  NL0953.77.049.B01
KVK  24418163
© Copyright 2014 - DHMP Algemene voorwaarden