Leren DEBITEUREN beheren

Dit je gevoel?

- U ziet op om (te lang)
openstaande debiteuren op te bellen - U weet niet
goed hoe u op de 'smoezen' van de debiteur moet reageren - U bent het beu om 'het bos in te worden gestuurd' door de debiteur

VAN NU AF IS DAT VOORBIJ.
Wij leren u 'Debiteuren te beheren'.
Vriendelijk doch beslist komt u tot uw doel.
Wij hebben dé training die anderen niet
hebben.
Onze jarenlange praktijkervaring in gedragsstijlen en de juiste reactie erop, hebben we verwerkt in deze unieke
training.

Doelgroep

Een ieder die debiteuren te woord moet staan om hen tot betaling te 'verleiden'.

Programmering

De training heeft 1 trainingsdag en de mogelijkheid voor 2 terugkommiddagen verspreid over het jaar.
In de terugkommiddagen worden uw ervaringen van uw ervaringen met debiteurenbeheer op effectieve wijze geëvalueerd. U leert opnieuw uit uw eigen ervaringen.

In de trainingen worden theorie en praktijk afwisselend gegeven. Beamerpresentaties, rollenspellen met video-opnames en andere oefeningen, zorgen voor een plezierige en aangename training.
Onze methode zal ervoor zorgen dat het is voor de deelnemers om de trainingen interactief me te doen.

Programmaonderdelen

Aanspreken van mensen gaat niet hetzelfde bij elke mens.
Deze training leert de mensen te 'lezen'.
Hoe moet u reageren op de aandacht hebben voor - en vertrouwen in - u.

DISC is van onzechatbare waarde in uw dagelijkse herkenningstocht.

Wat biedt deze training:

- U leert eerst uzelf
kennen door middel van een DISC
assessment - Het kennen van
en anticiperen op het gedrag van anderen - Anderen gemotiveerd laten raken door uw houding en gedrag - Hoe spreekt u de debiteuren aan op een originele manier aan?
- Welke vragen stel u en welke niet?
- Hoe gaat u om met verbale en non-verbale signalen?
- Hoe herkent u de 'koopsignalen' en hoe speelt u daar op in?
- Hoe breng je het geleerde in de praktijk?

Onze methode - stappenplan

We werken volgens een stappenplan als borging van ons kwaliteitsprogramma:

  • Kennismaking en doelbepaling – hier gaan we wat u wilt bereiken
  • Plan van Aanpak – > ons trainingsvoorstel en hoe we dit gaan doen
  • Intake – hierin stelt u uw leerdoelen vast
  • De uitvoering – hierin gaat uw veranderingsproces vorm krijgen
  • Eindevaluatie – hierin bepalen we de tevredenheid en eventuele vervolgstappen

U weet vooraf wat u kunt verwachten. Volledig transparant. Geen verrassingen achteraf.

Hoe verloopt de training

In de trainingen worden theorie en praktijk afwisselend gegeven. Beamerpresentaties, rollenspellen met video-opnames en andere oefeningen, zorgen voor een plezierige en aangename training.
Onze methode zal ervoor zorgen dat het is voor de deelnemers om de trainingen interactief me te doen.

Vooral de eigen praktijksituaties zijn zeer waardevol. Essentieel is dat u dit goed kunt doen zodat wij ons trainingsprogramma kunnen volgen in spelen.

Resultaat

Onze bewezen, succesvolle training, leveren u de volgende resultaten:

- Met meer plezier, betere en meer effectieve gesprekken voeren

- Meer betalende klanten

- Minder openstaande debiteuren

- Een hogere marge van bestaande klanten

- De deelnemer ontvangt een Certificaat

Investering

Dit is afhankelijk van het aantal deelnemers, diepgang en maatwerk.
De investering in uzelf bedraagt slechts 597,- euro, excl. BTW.
Voor de accomodatie en lunch wordt een bedrag van 55,- euro / pp /pd in rekening gebracht.
De kosten voor de separaat te boeken 'terugkom middagen' bedragen 340,- € per middagdeel (2
uur).

Bij minder dan 5 deelnemers wordt een aangepast tarief gehanteerd.

De investering wordt ruimschoots goed gemaakt door de te verwachten resultaten.

Daarnaast zal de prijs nooit een hindernis zijn om deze training te volgen.
Die garantie heeft u!

 

Contact

Dit veld is verplicht
Dit is een verplicht veld
Er is iets fout gegaan

The form contains errors