Leren DEBITEUREN beheren

Beschrijft dit uw gevoel?

- U ziet op om (te lang) openstaande debiteuren op te bellen
- U weet niet goed hoe u op de 'smoezen' van de debiteur moet reageren
- U bent het beu om 'het bos in te worden gestuurd' door de debiteur

VAN NU AF IS DAT OVER.

Wij leren u 'Debiteuren te beheren'. Vriendelijk doch beslist komt u tot uw doel.

Wij hebben dé training die anderen niet hebben.

Onze jarenlange praktijkervaring in gedragsstijlen en de juiste reactie erop, hebben we verwerkt in deze unieke training.

Doelgroep

Een ieder die debiteuren te woord moet staan om hen tot betaling te 'verleiden'.

Programma

De training heeft 1 trainingsdag en de mogelijkheid voor 2 terugkommiddagen verspreid over het jaar.
In de terugkommiddagen worden uw ervaringen van uw ervaringen met debiteurenbeheer op doeltreffende wijze geëvalueerd. U leert opnieuw uit uw eigen ervaringen.

In de trainingen worden theorie en praktijk afwisselend gegeven. Beamerpresentaties, rollenspellen met video-opnames en andere oefeningen, zorgen voor een plezierige en aangename training.
Onze methode zal gegarandeerd ervoor zorgen dat het is voor de deelnemers om de trainingen interactief mee te doen.

Programma onderdelen

Aanspreken van mensen gaat niet hetzelfde bij ieder mens.

Deze training leert u de mensen te 'lezen'. Hoe moet u reageren zodat zij aandacht hebben voor - en vertrouwen in - u. 

DISC is daarbij van onschatbare waarde in uw dagelijkse herkenningstocht.

Wat biedt deze training:

- U leert eerst uzelf kennen middels een DISC assessment
- Het kennen van en anticiperen op het gedrag van anderen
- Anderen gemotiveerd laten raken door uw houding en gedrag
- Hoe spreekt u de debiteuren aan op een originele manier aan?
- Welke vragen stel u en welke niet?
- Hoe gaat u om met verbale en non-verbale signalen?
- Hoe herkent u de 'koopsignalen' en hoe speelt u daar op in?
- Hoe brengt u het geleerde in praktijk?

Onze methode - stappenplan

We werken volgens een stappenplan als borging van ons kwaliteitsprogramma:

  • Kennismaking en doelbepaling – hierin gaan we vaststellen wat u wilt bereiken
  • Plan van Aanpak – hierin staat ons trainingsvoorstel en hoe we dit gaan uitvoeren
  • Intake – hierin stelt u uw leerdoelen vast
  • De uitvoering – hierin gaat uw veranderingsproces vorm krijgen
  • Eindevaluatie – hierin bepalen we de tevredenheid en eventuele vervolgstappen

U weet vooraf wat u kunt verwachten. Volledig transparant. Geen verrassingen achteraf.

Hoe verloopt de training

In de trainingen worden theorie en praktijk afwisselend gegeven. Beamerpresentaties, rollenspellen met video-opnames en andere oefeningen, zorgen voor een plezierige en aangename training.
Onze methode zal gegarandeerd ervoor zorgen dat het is voor de deelnemers om de trainingen interactief mee te doen.

Vooral de eigen praktijksituaties zijn zeer waardevol. Essentieel is dat u deze goed kunt omschrijven zodat wij daarmee met ons trainingsprogramma kunnen inspelen.

Resultaat

Onze bewezen, succesvolle training, leveren u de volgende resultaten:

- Met meer plezier, betere en meer effectieve gesprekken voeren

- Meer betalende klanten

- Minder openstaande debiteuren

- Een hogere marge vanuit bestaande klanten

- De deelnemer ontvangt een Certificaat

Investering

Deze is afhankelijk van het aantal deelnemers, diepgang en maatwerk.
De investering in uzelf bedraagt slechts 595,- euro, excl. BTW.
Voor de accomodatie en lunch wordt een bedrag van 49,- euro / pp /pd in rekening gebracht.

De kosten voor de separaat te boeken 'terugkom middagen' bedragen 340,- € per middagdeel (2 uur).

Bij minder dan 5 deelnemers wordt een aangepast tarief gehanteerd.

De investering wordt ruimschoots goed gemaakt door de te verwachten resultaten.

Daarnaast zal de prijs nooit een hindernis zijn om deze training te volgen.
Die garantie heeft u!

 

Contact

Dit veld is verplicht
Dit is een verplicht veld
Er is iets fout gegaan

The form contains errors